Personal branding czyli jak budować własną markę na rynku usług psychologicznych

„Być wpływowym, to jak być damą. Jeśli musisz mówić ludziom, że nią jesteś, to znaczy, że nią nie jesteś”, jak mawiała brytyjska premier Margaret Thatcher. W dobie popularności budowania biznesu na marce osobistej warto zastanowić się, jakie działania podjąć by zbudować markę osobistą? Co może zrobić psycholog po studiach by zdobyć klientów? Jak zacząć budowanie własnego wizerunku w sieci? Na co zwrócić uwagę, by budując wizerunek nie popełnić błędów, których Internet nam już nigdy nie zapomni?

Podczas wykładu w Strefie Psyche dla Uniwersytetu SWPS psycholog Bruno Żółtowski podejmuje próbę odpowiedzi na powyższe pytania. Zapraszamy do słuchania!

  • Posted by Bruno Żółtowski
  • On 16 października 2019
Tags: Personal Branding, Strefa Psyche, SWPS, uniwersytet swps