Personal branding czyli jak budować własną markę

Personal branding czyli jak budować własną markę

„Być wpływowym, to jak być damą. Jeśli musisz mówić ludziom, że nią jesteś, to znaczy, że nią nie jesteś”, jak mawiała brytyjska premier Margaret Thatcher. W dobie popularności budowania biznesu na marce osobistej warto zastanowić się, jakie działania podjąć by zbudować markę osobistą? Co może zrobić psycholog po studiach by zdobyć klientów? Jak zacząć budowanie własnego wizerunku w sieci? Na co zwrócić uwagę, by budując wizerunek nie popełnić błędów, których Internet nam już nigdy nie zapomni?

Podczas wykładu w Strefie Psyche dla Uniwersytetu SWPS psycholog Bruno Żółtowski podejmuje próbę odpowiedzi na powyższe pytania. Zapraszamy do słuchania!

Bruno Żółtowski

Doradza menedżerom i wspiera zarządy firm w budowaniu strategii HRM (Human Resources Management). Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji. Specjalizuje się w usprawnianiu pracy zespołów oraz szkoleniu menedżerów z zarządzania zadaniami i efektywności osobistej.
Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy trenera, menedżera i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozwiązywać problemy Klientów. W 2005 roku założył firmę SILLEO, gdzie obecnie pełni rolę prezesa Zarządu spółki.
Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.
Uwielbia włóczęgę po świecie z plecakiem na plecach i dobrego bluesa.