Konsultacje i doradztwo
Czasem jedna rozmowa może otworzyć oczy na zupełnie nowe pomysły i rozwiązania.
Potrzebujesz pomocy w uporządkowaniu firmy od strony zarządczej?
Chcesz wprowadzić procedury by usprawnić działanie Twoich ludzi w firmie?
Szukasz konkretnych wskazówek i rozwiązań dopasowanych do Twoich potrzeb?
Zdajesz sobie sprawę z ograniczeń i barier w rozwoju Twojej firmy, ale nie wiesz, jak je pokonać?
Potrzebujesz pomocy w osiągnięciu Twoich celów biznesowych?
Coś niedobrego dzieje się w zespole, a Ty nie potrafisz zdefiniować problemu? Szukasz kogoś, kto spojrzy z boku i odpowie na Twoje pytania?
Nie jesteś pewna/pewien, jaką decyzję związaną z pracownikami podjąć?
Brak Ci doświadczonej biznesowo osoby, z którą możesz omówić swoje pomysły na usprawnienie zarządzania w Twojej firmie?
W ramach usługi zapewniamy:
Solidną dawkę praktycznych wskazówek i rozwiązań na wysokim poziomie merytorycznym
Przykładowe przydatne materiały: check-listy, wzory dokumentów
Wypracowanie praktycznych rozwiązań dla wyzwań i problemów
Każdorazowo umowę o poufności informacji
Jakie formy konsultacji najczęściej wybierają nasi klienci?
(i co zazwyczaj obejmuje dana forma współpracy?)
Pojedyncze spotkanie doradcze:
- przeanalizowanie konkretnego problemu
- konsultacja pomysłów i rozwiązań
- pozyskanie wiedzy w konkretnym obszarze
- pomoc menedżerowi w podjęciu decyzji
Pakiet godzin konsultacji:
- audyt w zakresie zarządzania zespołami, pracy działów, komunikacji wewnętrznej, obsługi klientów
- doradztwo i pomoc przy opracowaniu procedur usprawniających zarządzanie pracownikami
- doradztwo i pomoc przy opracowaniu procedur usprawniających procesy w firmie (w obszarze obsługi klienta, komunikacji wewnętrznej, zarządzania zadaniami)
- audyt kompetencyjny działu wraz z obserwacją pracy zespołu i menedżera
- stworzenie i/lub wdrożenie narzędzia HR (ocena pracownicza, narzędzie do feedbacku)
- konsultacja istniejącego systemu motywacyjnego
- reorganizacja struktury firmy/działu, powstanie nowych stanowisk
- wsparcie przy wdrożeniu nowego pracownika (onboarding)
- pomoc w rozwiązaniu konkretnego problemu menedżerskiego (mobbing, konflikt w zespole, problem z pracownikiem)
Warsztaty rozwiązujące konkretne problemy:
- przeprowadzenie spotkania tzw. grupy focusowej w celu diagnozy istniejącego problemu/ nadchodzącego wyzwania
- wsparcie zespołu w wypracowaniu rozwiązań problemu
- moderacja spotkania poświęconego problemowi
- wsparcie przy przeprowadzeniu zespołu przez proces zmian
- wsparcie kadry przy trudnych wydarzeniach i sytuacjach w życiu zespołu