Firma

Od szesnastu lat wspieramy naszych Klientów w rozwijaniu umiejętności niezbędnych do skutecznego zarządzania ludźmi. Pomagamy im wypracować sposoby motywowania pracowników, budowania efektywnie pracujących zespołów. Pomagamy firmom rozwiązać problemy w komunikacji na wszystkich szczeblach.

Znaczna część naszych działań w firmach Klientów skupia się także na zwiększaniu efektywności pracy zespołów. Jesteśmy zakochani w trikach usprawniających pracę. Sami na co dzień w SILLEO wykorzystujemy narzędzia zwiększające efektywność pracy, dbamy o wydajność i terminowość realizowanych zadań przy zachowaniu wysokiej jakości efektów. Wykorzystujemy nowoczesne aplikacje do zarządzania zadaniami i organizacji pracy oraz komunikacji, a wszelkimi nowinkami chętnie dzielimy się z Klientami.

Wartości

Człowiek – wierzymy w zarządzanie oparte na partnerstwie i szacunku. Uczymy menedżerów, jak zarządzać, podpowiadamy sposoby i techniki, ale: nie wciskamy Klienta w szablon, a raczej odnajdujemy go na konkretnym etapie drogi menedżerskiej i podążamy dalej wspólnie z nim, przechodząc przez kolejne etapy rozwoju umiejętności, motywując do dalszej drogi.

Praktyczne podejście – wszyscy jesteśmy doświadczonymi menedżerami, rozumiemy biznes i menedżerskie dylematy.

Efektywność – szanujemy zasoby. Mamy ekologiczne podejście do zarządzania czasem, uczymy firmy, jak efektywnie wykorzystywać wszelkie dane im zasoby: narzędzia, surowce, czas pracowników, zaufanie klientów.

Zespół

Szkoli menedżerów w zakresie kilku obszarów zarządzania: zarządzania wiedzą w organizacji, zarządzania informacją, a także zarządzania zmianą oraz zarządzania sobą w czasie.

Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w szkoleniach – od wielu lat jest certyfikowanym trenerem warsztatów online oraz moderatorem Design Thinking. Dzięki kompilacji niecodziennego zestawu umiejętności i bogatemu doświadczeniu potrafi przeprowadzić Klientów przez złożony proces poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, dostosować go do potrzeb organizacji i wdrożyć, a wszystko to zrealizować w warunkach zdalnych lub w formie blended learning. Dodatkowo tworzy dla firm materiały pozwalające usprawniać przekaz informacji i wzmacniać zapamiętanie procedur przez pracowników. Tworzy pigułki wiedzy, sketchnotki, filmy whiteboardowe.

Pracuje jako trener od 2006 roku. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego, studia Treningu Grupowego, studia Trenera Umiejętności Poznawczych, certyfikowała się jako Trener Warsztatów on-line w Webcomm oraz Moderator Design Thinking w DT Makers.

Rozwija kompetencje społeczne menedżerów, które pozwalają im sprawnie zarządzać zespołami. Od 2000 roku prowadzi szkolenia opierając się na rzetelnej, empirycznie sprawdzonej wiedzy i praktyce biznesowej. Od ponad dwudziestu lat jest menedżerką i przedsiębiorcą.

Specjalizuje się w tematyce efektywności osobistej menedżerów, zarządzaniu zespołami i budowaniu kultury feedbacku w organizacjach. Pomaga menedżerom rozwijać umiejętności przywódcze.

Usprawnia procesy zarządcze w firmach Klientów opierając się na dobrych praktykach zarządzania zadaniami i czasem. Wykorzystuje aplikacje i nowe technologie do poprawiania produktywności zespołów. Optymalizuje procesy HR.

Ukończyła studia magisterskie z zakresu psychologii, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachingu Menedżerskiego.

Jest pasjonatką biegania, najdłuższy pokonany dystans to ultramaraton Super Trail - 130 km górami.

Doradza menedżerom i wspiera zarządy firm w budowaniu strategii HRM (Human Resources Management). Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji.

Specjalizuje się w usprawnianiu pracy zespołów oraz szkoleniu menedżerów z zarządzania zadaniami i efektywności osobistej. Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy trenera, menedżera i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozwiązywać problemy Klientów. W 2005 roku założył firmę SILLEO, gdzie obecnie pełni rolę prezesa Zarządu spółki.

Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.

Uwielbia włóczęgę po świecie z plecakiem na plecach i dobrego bluesa.

Pomaga menedżerom lepiej porozumiewać się z pracownikami. Od 2004 roku zrealizowała kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów z zakresu skutecznej komunikacji, przywództwa i budowania zespołów.

Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań doskonalących komunikację wewnętrzną w organizacjach. Interesuje się mediacją, rozwiązywaniem konfliktów, uczy menedżerów radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy. Wspiera firmy w problemach menedżerskich związanych z derekrutacją, konfliktami, mobbingiem.

Ukończyła magisterskie studia psychologiczne, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Studium Psychologicznego Treningu Grupowego i Warsztatu Umiejętności Społecznych, a także liczne kursy oraz szkolenia dla menedżerów, trenerów i coachów.

Jest uzależniona od czytania książek, a wolny czas najchętniej spędza przy muzyce na żywo.

Uczy menedżerów nowoczesnego podejścia do zarządzania ludźmi opartego na zaufaniu i budowaniu zaangażowania. Prowadzi warsztaty rozwijające kompetencje menedżerskie i coaching menedżerski.

Specjalizuje się w tematyce związanej z motywowaniem pracowników i komunikacją. Pomaga firmom przechodzić na partnerski i partycypacyjny styl zarządzania. Pracuje na sali szkoleniowej od 2001 roku i stale poszukuje nowych sposobów na ciekawe i efektywne przekazywanie wiedzy. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie, zarządzała zespołami w projektach międzynarodowych.

Ukończyła studia magisterskie z zakresu pedagogiki, studia magisterskie z filologii angielskiej, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Szkołę Trenerów Metrum, Szkołę Profesjonalnego Coachingu oraz Szkołę Treningu i Coachingu Zespołowego szereg szkoleń dla menedżerów.

Jest niepoprawną optymistką, w każdej sytuacji znajduje pozytywy.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Zespół

Edyta Madej

Szkoli menedżerów w zakresie kilku obszarów zarządzania: zarządzania wiedzą w organizacji, zarządzania informacją, a także zarządzania zmianą oraz zarządzania sobą w czasie.

Specjalizuje się w wykorzystaniu nowych technologii w szkoleniach – od wielu lat jest certyfikowanym trenerem warsztatów online oraz moderatorem Design Thinking. Dzięki kompilacji niecodziennego zestawu umiejętności i bogatemu doświadczeniu potrafi przeprowadzić Klientów przez złożony proces poszukiwania innowacyjnych rozwiązań, dostosować go do potrzeb organizacji i wdrożyć, a wszystko to zrealizować w warunkach zdalnych lub w formie blended learning. Dodatkowo tworzy dla firm materiały pozwalające usprawniać przekaz informacji i wzmacniać zapamiętanie procedur przez pracowników. Tworzy pigułki wiedzy, sketchnotki, filmy whiteboardowe.

Pracuje jako trener od 2006 roku. Ukończyła studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Szczecińskiego, studia Treningu Grupowego, studia Trenera Umiejętności Poznawczych, certyfikowała się jako Trener Warsztatów on-line w Webcomm oraz Moderator Design Thinking w DT Makers.

Beata Adamczyk-Nowak

Rozwija kompetencje społeczne menedżerów, które pozwalają im sprawnie zarządzać zespołami. Od 2000 roku prowadzi szkolenia opierając się na rzetelnej, empirycznie sprawdzonej wiedzy i praktyce biznesowej. Od ponad dwudziestu lat jest menedżerką i przedsiębiorcą.

Specjalizuje się w tematyce efektywności osobistej menedżerów, zarządzaniu zespołami i budowaniu kultury feedbacku w organizacjach. Pomaga menedżerom rozwijać umiejętności przywódcze.
Usprawnia procesy zarządcze w firmach Klientów opierając się na dobrych praktykach zarządzania zadaniami i czasem. Wykorzystuje aplikacje i nowe technologie do poprawiania produktywności zespołów. Optymalizuje procesy HR.

Ukończyła studia magisterskie z zakresu psychologii, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, Szkołę Coachingu Menedżerskiego.

Jest pasjonatką biegania, najdłuższy pokonany dystans to ultramaraton Super Trail – 130 km górami.

Bruno Żółtowski

Doradza menedżerom i wspiera zarządy firm w budowaniu strategii HRM (Human Resources Management). Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji.

Specjalizuje się w usprawnianiu pracy zespołów oraz szkoleniu menedżerów z zarządzania zadaniami i efektywności osobistej. Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy trenera, menedżera i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozwiązywać problemy Klientów. W 2005 roku założył firmę SILLEO, gdzie obecnie pełni rolę prezesa Zarządu spółki.

Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.

Uwielbia włóczęgę po świecie z plecakiem na plecach i dobrego bluesa.

Dorota Gdowska-Żółtowska

Pomaga menedżerom lepiej porozumiewać się z pracownikami. Od 2004 roku zrealizowała kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów z zakresu skutecznej komunikacji, przywództwa i budowania zespołów.

Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań doskonalących komunikację wewnętrzną w organizacjach. Interesuje się mediacją, rozwiązywaniem konfliktów, uczy menedżerów radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy. Wspiera firmy w problemach menedżerskich związanych z derekrutacją, konfliktami, mobbingiem.

Ukończyła magisterskie studia psychologiczne, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Studium Psychologicznego Treningu Grupowego i Warsztatu Umiejętności Społecznych, a także liczne kursy oraz szkolenia dla menedżerów, trenerów i coachów.

Jest uzależniona od czytania książek, a wolny czas najchętniej spędza przy muzyce na żywo.

Agnieszka Dunaj

Uczy menedżerów nowoczesnego podejścia do zarządzania ludźmi opartego na zaufaniu i budowaniu zaangażowania. Prowadzi warsztaty rozwijające kompetencje menedżerskie i coaching menedżerski.

Specjalizuje się w tematyce związanej z motywowaniem pracowników i komunikacją. Pomaga firmom przechodzić na partnerski i partycypacyjny styl zarządzania. Pracuje na sali szkoleniowej od 2001 roku i stale poszukuje nowych sposobów na ciekawe i efektywne przekazywanie wiedzy. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie menedżerskie, zarządzała zespołami w projektach międzynarodowych.

Ukończyła studia magisterskie z zakresu pedagogiki, studia magisterskie z filologii angielskiej, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Szkołę Trenerów Metrum, Szkołę Profesjonalnego Coachingu oraz Szkołę Treningu i Coachingu Zespołowego szereg szkoleń dla menedżerów.

Jest niepoprawną optymistką, w każdej sytuacji znajduje pozytywy.

SILLEO oczami klientów

Rozwijamy firmy poprzez rozwój menedżerów