
Dorota Gdowska-Żółtowska
Pomaga menedżerom lepiej porozumiewać się z pracownikami. Od 2004 roku zrealizowała kilka tysięcy godzin szkoleń i warsztatów z zakresu skutecznej komunikacji, przywództwa i budowania zespołów.
Specjalizuje się w projektowaniu rozwiązań doskonalących komunikację wewnętrzną w organizacjach. Interesuje się mediacją, rozwiązywaniem konfliktów, uczy menedżerów radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy. Wspiera firmy w problemach menedżerskich związanych z derekrutacją, konfliktami, mobbingiem.
Ukończyła magisterskie studia psychologiczne, studia z zarządzania zasobami ludzkimi, Studium Psychologicznego Treningu Grupowego i Warsztatu Umiejętności Społecznych, a także liczne kursy oraz szkolenia dla menedżerów, trenerów i coachów.
Jest uzależniona od czytania książek, a wolny czas najchętniej spędza przy muzyce na żywo.