To jest szkolenie zamknięte, organizowane na zlecenie klienta, dla zespołu menedżerów lub specjalistów z jednej firmy/instytucji.
Szkolenie kierowane jest dla menedżerek i menedżerów, dyrektorów, koordynatorów, liderów, specjalistów.
To szkolenie dla firm handlowych, firm z branży IT, pracowników marketingu, urzędników, webmasterów.
PODCZAS SZKOLENIA UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ:
- Jak komunikować się w prosty sposób?
- Jak się komunikować, by klienci dobrze rozumieli nasze intencje?
- Jak unikać błędów komunikacyjnych, które utrudniają porozumienie z klientami?
- Jak upraszczać komunikację pisemną?
- Co pomaga w porozumiewaniu się za pomocą komunikatorów?
- Jak prowadzić rozmowy z osobami, których nigdy nie widzieliśmy na żywo?
- Jak zwiększyć efektywność rozmów z klientami?
- Jak dopasować styl komunikacji do odbiorcy?
Program szkolenia z zasad Prostego Języka
Każde szkolenie jest szyte na miarę, pod konkretną firmę. Poniżej znajdziesz przykładowy program:
- Prosty język (standard plain language)
- Czym jest prosty język? Jak pisać zgodnie z jego zasadami?
- Case study: przykłady i antyprzykłady komunikatów pisanych prostym językiem
2. Komunikacja biznesowa
- Budowanie relacji z klientem biznesowym za pomocą języka pisanego
- Najczęstsze błędy w pisemnej komunikacji biznesowej
- Dobór stylu komunikacji do klienta
- Dostosowanie języka do kanału komunikacji (mail, slack, social media, manuale dla klienta, ofertowanie itp.)
- Dlaczego dbanie o komunikację nam się opłaca?
3. Praca z tekstem
- Odchudzanie tekstu, czyli jak pisać przejrzyście i zrozumiale?
- Zakazane słowa, czyli jakich sformułowań unikać, by być lepiej zrozumianym?
- Grupowanie informacji w mailach
- Prezentowanie rekomendacji klientom– usprawnienie sposobów, w jaki dotychczas uczestnicy to robili– praca nad własnymi mailami
4. Praca pytaniami
- Jak zadawać pytania, by uzyskać odpowiedź, której potrzebujemy?
- Co zrobić, gdy pojawiają się nieporozumienia w komunikacji?
- Jak słuchać klienta, by dobrze poznać jego intencje i potrzeby?
Prosta komunikacja kluczem do porozumienia w zespole i porozumienia z klientami
- Szkolenie zostanie poprowadzone w dwóch częściach, po 4h dziennie.
- Szkolenie będzie realizowane w formie warsztatowej. Uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć w praktyce to, czego dowiedzą się od trenera.
- Grupa szkoleniowa nie powinna być większa niż 10 osób ze względu na efektywność szkolenia.
- Program szkolenia zostanie doprecyzowany we współpracy z Klientem, po wyborze SILLEO jako realizatora usługi.
CENA SZKOLENIA z zasad prostej komunikacji
Szkolenie zamknięte dla firmy bądź instytucji jest wyceniane indywidualnie. Dlaczego? Jego cena zależy od kilkunastu czynników, oto najważniejsze z nich:
– zakresu (czas spędzony na poznaniu problemów klienta i dopasowaniu tematyki, ćwiczeń i metod pod danego klienta)
– liczby uczestników szkolenia
– lokalizacji (koszty i czas dojazdu, nocleg trenera)
– zastosowania dodatkowych materiałów szkoleniowych
Jeżeli chcesz poznać wycenę szkolenia, wypełnij formularz, oddzwonimy.
Podczas szkolenia zapewniamy:
Dawkę wiedzy na wysokim poziomie merytorycznym
Nowoczesne technologie i aplikacje mobilne wspomagające ćwiczenia szkoleniowe
Pracę z case study
Quizy online przed, w trakcie i po szkoleniu
Wypracowanie praktycznych rozwiązań dla wyzwań i problemów
Grywalizację pobudzającą motywację do uczenia się
Rozwój wiedzy i umiejętności menedżerskich na wielu obszarach
W SILLEO organizujemy również szkolenia motywacyjne i szkolenia z delegowania zadań. Kompetencje menedżerów i lepszą współpracę wewnętrzną podniesie też szkolenie z zarządzania czasem i szkolenie z zarządzania zespołem.
Zapoznaj się ze szczegółami tych szkoleń i umów się z nami na rozmowę.