To jest szkolenie zamknięte, organizowane na zlecenie klienta, dla zespołu menedżerów lub specjalistów z jednej firmy/instytucji.

Szkolenie kierowane jest dla menedżerek i menedżerów, dyrektorów, koordynatorów, liderów, specjalistów. 

To szkolenie dla firm handlowych, firm z branży IT, pracowników marketingu, urzędników, webmasterów.

PODCZAS SZKOLENIA UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ:

  • Jak komunikować się w prosty sposób?
  • Jak się komunikować, by klienci dobrze rozumieli nasze intencje?
  • Jak unikać błędów komunikacyjnych, które utrudniają porozumienie z klientami?
  • Jak upraszczać komunikację pisemną?
  • Co pomaga w porozumiewaniu się za pomocą komunikatorów?
  • Jak prowadzić rozmowy z osobami, których nigdy nie widzieliśmy na żywo?
  • Jak zwiększyć efektywność rozmów z klientami?
  • Jak dopasować styl komunikacji do odbiorcy?
SILLEO szkolenia dla menedżerów

Program szkolenia z zasad Prostego Języka

Każde szkolenie jest szyte na miarę, pod konkretną firmę. Poniżej znajdziesz przykładowy program:

  1. Prosty język (standard plain language)
  • Czym jest prosty język? Jak pisać zgodnie z jego zasadami?
  • Case study: przykłady i antyprzykłady komunikatów pisanych prostym językiem

2. Komunikacja biznesowa

  • Budowanie relacji z klientem biznesowym za pomocą języka pisanego
  • Najczęstsze błędy w pisemnej komunikacji biznesowej
  • Dobór stylu komunikacji do klienta
  • Dostosowanie języka do kanału komunikacji (mail, slack, social media, manuale dla klienta, ofertowanie itp.)
  • Dlaczego dbanie o komunikację nam się opłaca?

3. Praca z tekstem

  • Odchudzanie tekstu, czyli jak pisać przejrzyście i zrozumiale?
  • Zakazane słowa, czyli jakich sformułowań unikać, by być lepiej zrozumianym?
  • Grupowanie informacji w mailach
  • Prezentowanie rekomendacji klientom– usprawnienie sposobów, w jaki dotychczas uczestnicy to robili– praca nad własnymi mailami

4. Praca pytaniami

  • Jak zadawać pytania, by uzyskać odpowiedź, której potrzebujemy?
  • Co zrobić, gdy pojawiają się nieporozumienia w komunikacji?
  • Jak słuchać klienta, by dobrze poznać jego intencje i potrzeby?

Prosta komunikacja kluczem do porozumienia w zespole i porozumienia z klientami

  • Szkolenie zostanie poprowadzone w dwóch częściach, po 4h dziennie.
  • Szkolenie będzie realizowane w formie warsztatowej. Uczestnicy będą mieli okazję przećwiczyć w praktyce to, czego dowiedzą się od trenera.
  • Grupa szkoleniowa nie powinna być większa niż 10 osób ze względu na efektywność szkolenia.
  • Program szkolenia zostanie doprecyzowany we współpracy z Klientem, po wyborze SILLEO jako realizatora usługi.

CENA SZKOLENIA z zasad prostej komunikacji

Szkolenie zamknięte dla firmy bądź instytucji jest wyceniane indywidualnie. Dlaczego? Jego cena zależy od kilkunastu czynników, oto najważniejsze z nich:

– zakresu (czas spędzony na poznaniu problemów klienta i dopasowaniu tematyki, ćwiczeń i metod pod danego klienta)

– liczby uczestników szkolenia

– lokalizacji (koszty i czas dojazdu, nocleg trenera)

– zastosowania dodatkowych materiałów szkoleniowych

 

Jeżeli chcesz poznać wycenę szkolenia,  wypełnij formularz, oddzwonimy.

    Regulamin i warunki korzystania ze strony

    Podczas szkolenia zapewniamy:

    Dawkę wiedzy na wysokim poziomie merytorycznym

    Nowoczesne technologie i aplikacje mobilne wspomagające ćwiczenia szkoleniowe

    Pracę z case study

    Quizy online przed, w trakcie i po szkoleniu

    Wypracowanie praktycznych rozwiązań dla wyzwań i problemów

    Grywalizację pobudzającą motywację do uczenia się

    Rozwój wiedzy i umiejętności menedżerskich na wielu obszarach 

    W SILLEO organizujemy również szkolenia motywacyjne i szkolenia z delegowania zadań. Kompetencje menedżerów i lepszą współpracę wewnętrzną podniesie też szkolenie z zarządzania czasem i szkolenie z zarządzania zespołem.
    Zapoznaj się ze szczegółami tych szkoleń i umów się z nami na rozmowę.

    Prowadzimy szkolenia stacjonarnie oraz zdalnie