To jest szkolenie zamknięte, organizowane na zlecenie klienta, dla zespołu pracowników z jednej firmy/instytucji.
Szkolenie kierowane jest dla wszystkich osób, które mają kontakt z klientami.
To szkolenie dla firm, urzędów, organizacji pozarządowych.
PODCZAS SZKOLENIA UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ:
-
- Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych – nauka skutecznej komunikacji z klientami, szczególnie w sytuacjach trudnych, oraz rozwoju umiejętności słuchania aktywnego.
- Rozpoznawanie trudnych sytuacji – poprawienie zdolności identyfikacji trudnych klientów i sytuacji, aby odpowiednio reagować, analizować przyczyny ich zachowań oraz podejmować właściwe działania.
- Opanowanie emocji i zachowanie spokoju – nabycie umiejętności zarządzania emocjami zarówno własnymi, jak i klienta, w celu utrzymania profesjonalizmu i skutecznej obsługi.
Podczas szkolenia stawiamy na wzmocnienie asertywności i negocjacji – rozwój umiejętności stawiania granic w rozmowach, negocjowania i wyrażania odmowy w sposób stanowczy, ale konstruktywny, eliminujący eskalację konfliktów.
Efekty szkolenia
Każde szkolenie jest szyte na miarę, pod konkretną firmę.
Lepsza komunikacja z klientami – uczestnicy nauczą się skutecznie przekazywać informacje oraz stosować zasady aktywnego słuchania w codziennej pracy administracyjnej. Efektywne rozwiązywanie trudnych sytuacji – uczestnicy będą potrafili skutecznie identyfikować typy trudnych klientów i reagować na ich zachowania w sposób profesjonalny, bez eskalacji konfliktu. Lepsza kontrola emocji – po szkoleniu pracownicy będą lepiej radzili sobie ze stresem i emocjami podczas trudnych rozmów, co przełoży się na zachowanie spokoju w stresujących sytuacjach. Zwiększona pewność siebie i asertywność – uczestnicy nabędą umiejętności asertywnego wyrażania swoich opinii i stanowisk, co umożliwi im prowadzenie skutecznych negocjacji i efektywne zarządzanie sytuacjami konfliktowymi. |
Program szkolenia z obsługi trudnego klienta
|
CENA SZKOLENIA z obsługi trudnego klienta
Szkolenie zamknięte dla firmy bądź instytucji jest wyceniane indywidualnie. Dlaczego? Jego cena zależy od kilkunastu czynników, oto najważniejsze z nich:
– zakresu (czas spędzony na poznaniu problemów klienta i dopasowaniu tematyki, ćwiczeń i metod pod danego klienta)
– liczby uczestników szkolenia
– lokalizacji (koszty i czas dojazdu, nocleg trenera)
– zastosowania dodatkowych materiałów szkoleniowych
Cena szkolenia z obsługi trudnego klienta zaczyna się od 4500 PLN dla jednej grupy szkoleniowej.
Szkolenie może być realizowane online. Możesz także zamówić szkolenie stacjonarne dla swojego zespołu.
Jeżeli chcesz poznać wycenę szkolenia, wypełnij formularz, oddzwonimy.
Podczas szkolenia zapewniamy:
Dawkę wiedzy na wysokim poziomie merytorycznym
Nowoczesne technologie i aplikacje mobilne wspomagające ćwiczenia szkoleniowe
Pracę z case study
Quizy online przed, w trakcie i po szkoleniu
Wypracowanie praktycznych rozwiązań dla wyzwań i problemów
Grywalizację pobudzającą motywację do uczenia się
Rozwój wiedzy i umiejętności menedżerskich na wielu obszarach
W SILLEO organizujemy również szkolenia motywacyjne i szkolenia z delegowania zadań. Kompetencje menedżerów i lepszą współpracę wewnętrzną podniesie też szkolenie z zarządzania czasem i szkolenie z zarządzania zespołem.
Zapoznaj się ze szczegółami tych szkoleń i umów się z nami na rozmowę.
Prowadzimy szkolenia stacjonarnie oraz zdalnie
Zobacz również

Konsultacje
i doradztwo

Coaching
menedżerski
