Jak rozwiązywać problemy w firmach z sektora MŚP?

Uniwersytet SWPS - Rozwiązywanie problemów w firmach MŚP - Bruno Żółtowski - SILLEO
You are currently viewing Jak rozwiązywać problemy w firmach z sektora MŚP?

Firmy z sektora MŚP mają przed sobą wiele wyzwań i problemów, które mogą stać na przeszkodzie w drodze do rozwoju i ekspansji na rynku. Newralgiczne obszary obejmują zarówno kompetencje miękkie, jak budowanie relacji czy zachowywanie work-life balance, kończąc na twardych umiejętnościach z obszaru finansów, logistyki czy marketingu. Uniwerystet SWPS zaprosił Bruna Żółtowskiego, by opowiedział o swoich doświadczeniach związanych ze wspomaganiem małych i średnich przedsiębiorstw.

Nagranie wykładu uzupełni wiedzę każdego przedsiębiorcy i menedżera, który zmaga się z wyzwaniami prowadzenia małej firmy. W ostatnich latach największymi wyzwaniami są problemy z pracownikami – zarówno brak wykwalifikowanych kadr dostępnych na rynku pracy, jak i coraz większe koszty rekrutacji i wdrożenia pracowników. Wiele małych polskich firm konkuruje o pracowników z większymi pracodawcami z zagranicy, którzy przyzwyczajają pracowników do innego standardu pracy. Coraz więcej właściecieli firm doświadcza na własnej skórze, że inwestowanie w rozwój pracownika, szkolenia, benefity i HR to nie kosztowna fanaberia, ale konieczność pozwalająca firmie na bycie konkurencyjną na rynku.

O wyzwaniach przedsiębiorców i współczesnych menedżerów opowiedział Bruno Żółtowski w wykładzie dla Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS.

Poniżej znajdziesz zapis tego wystąpienia. Zaręczamy, że warto poświęcić dłuższą chwilę, zwłaszcza jeśli zależy Ci na rozwiązywaniu problemów w firmie. Zapraszamy do kontaktu.

Bruno Żółtowski

Doradza menedżerom i wspiera zarządy firm w budowaniu strategii HRM (Human Resources Management). Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji. Specjalizuje się w usprawnianiu pracy zespołów oraz szkoleniu menedżerów z zarządzania zadaniami i efektywności osobistej.
Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy trenera, menedżera i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozwiązywać problemy Klientów. W 2005 roku założył firmę SILLEO, gdzie obecnie pełni rolę prezesa Zarządu spółki.
Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.
Uwielbia włóczęgę po świecie z plecakiem na plecach i dobrego bluesa.