Wyszukaj interesujące Cię artykuły

Jak być przywódcą i efektywnie zarządzać zespołem?

Rolą zarządzania jest osiąganie celów organizacji w taki sposób, aby właściwie wykorzystywać potencjał finansowy, materialny i ludzki. Żyjemy w świecie ciągłych zmian, rozwijającej się złożoności biznesu, powszechnej dostępności do technologii.…

Możliwość komentowania Jak być przywódcą i efektywnie zarządzać zespołem? została wyłączona

Jak dobrze wybrać szkolenie dla swojej firmy?

 To, że rozwój kompetencji pracowników jest niezbędny dla osiągania celów firmy chyba dla wszystkich jest bezdyskusyjne. Uczenie się w firmach może przybierać różne formy, od przekazywania instrukcji (słownych lub pisanych),…

Możliwość komentowania Jak dobrze wybrać szkolenie dla swojej firmy? została wyłączona

7 kluczowych elementów zaufania według Brene Brown

Droga do zaangażowania i współpracy Zaufanie w miejscu pracy to fundament, który kształtuje efektywną współpracę i zaangażowanie zespołu. Brene Brown, ceniona psycholożka i badaczka ludzkich zachowań, proponuje konkretny model, który…

Możliwość komentowania 7 kluczowych elementów zaufania według Brene Brown została wyłączona

Jakie pytania zadawać pracownikom na spotkaniu zespołu?

Dla każdego menedżera, spotkania zespołowe stanowią ważny element zarządzania. To podczas tych spotkań możemy skupić się na budowaniu relacji z pracownikami, motywowaniu ich do pracy, oraz ustalaniu bieżących zadań. Kluczowym…

Możliwość komentowania Jakie pytania zadawać pracownikom na spotkaniu zespołu? została wyłączona

Syndrom Oszusta u menedżerek i menedżerów

W życiu zawodowym, szczególnie u osób pracujących w roli menedżera, często pojawiają się uczucia wątpliwości i niepewności. To zrozumiałe, że osoby na stanowiskach kierowniczych oczekują od siebie wysokich standardów, ale…

Możliwość komentowania Syndrom Oszusta u menedżerek i menedżerów została wyłączona

Jak budować relacje w pracy, aby stworzyć efektywny zespół?

Jak budować relacje w pracy, aby stworzyć efektywny zespół? Budowanie efektywnych i zaangażowanych zespołów to cel wielu organizacji, które chcą być konkurencyjne na rynku i przyciągać najlepszych kandydatów do pracy.…

Możliwość komentowania Jak budować relacje w pracy, aby stworzyć efektywny zespół? została wyłączona

Jak zarządzać dziś, by ludzie ufali Ci jutro?

Zaufanie kluczowym czynnikiem sukcesu w biznesie. Dowody z badań. Ponad 30 lat temu Instytut Gallupa zaczął badać związek zaangażowania pracowników i zyskowność firm. Do tej pory przebadano ponad 25 000 000 pracowników…

Możliwość komentowania Jak zarządzać dziś, by ludzie ufali Ci jutro? została wyłączona

Ocenianie pracowników – czy wiesz, jak robić to dobrze?

Na sukces każdej firmy składają się działania zarówno menedżera czy właściciela firmy, jak i jego pracowników. W życiu każdego przedsiębiorcy zdarzają się sytuacje, gdy zatrudnione osoby radzą sobie gorzej, popełniają…

Możliwość komentowania Ocenianie pracowników – czy wiesz, jak robić to dobrze? została wyłączona

Jak reagować na sprzeciw swojego pracownika?

Czasy, kiedy pracownicy potulnie spijali każde słowo z ust swojego szefa i bezkrytycznie wykonywali jego polecenia już dawno minęły. Coraz częściej więc, jako menedżerowie spotykamy się z sytuacją, kiedy pracownik…

Możliwość komentowania Jak reagować na sprzeciw swojego pracownika? została wyłączona

Dlaczego nie mówimy pracownikom o tym, co nam przeszkadza

Menedżerka, pracująca w branży kreatywnej, zwróciła się do SILLEO z prośbą o sesję doradczą. Miała problem z pracownikiem, który nie stosował się do jej poleceń. Nie wiedziała, jak go rozwiązać.…

Możliwość komentowania Dlaczego nie mówimy pracownikom o tym, co nam przeszkadza została wyłączona

Dobry szef też musi zwalniać. O tym jak przekazywać trudne decyzje

Czas pracy szefa wypełniają różne rozmowy – spotkania z zespołem, innymi menedżerami, delegowanie zadań, udzielanie wskazówek, informowanie o celach, planach, zamierzeniach, dawanie feedbacku, docenianie, dyscyplinowanie… Niezależnie od celu rozmowy, wiele…

Możliwość komentowania Dobry szef też musi zwalniać. O tym jak przekazywać trudne decyzje została wyłączona

Zwolnienie pracownika – przygotowanie, argumenty i rozmowa

Podjąłeś decyzję o zwolnieniu pracownika, masz więc przed sobą trudne zadanie do wykonania. Zanim porozmawiasz pracownikiem, dobrze się przygotuj. Kiedy podczas spotkania pojawią się emocje, które zwykle odbierają nam racjonalne…

Możliwość komentowania Zwolnienie pracownika – przygotowanie, argumenty i rozmowa została wyłączona

Jak stworzyć system motywacyjny, który działa?

O tym, jakie rezultaty daje wysoka motywacja w pracy i życiu, wie każdy z nas. Do efektywnego działania, potrzebują jej pracownicy każdego szczebla. Gdy są zmotywowani, realizują powierzone zadania z…

Możliwość komentowania Jak stworzyć system motywacyjny, który działa? została wyłączona

Umiejętności menedżerskie pomocne w zarządzaniu zespołem

Rola menedżera jest jedną z kluczowych dla rozwoju firmy. Zostając nim, stajesz się odpowiedzialny nie tylko za swoje zadania, ale również za zespół, którym zarządzasz. Jeśli zastanawiasz się, jakich umiejętności…

Możliwość komentowania Umiejętności menedżerskie pomocne w zarządzaniu zespołem została wyłączona

Jak zmieniliśmy koordynatorów pewnej firmy w menedżerów?

Klient: agencja marketingu internetowego zatrudniająca ponad 30 osób Czego potrzebował klient? Właściciele, którzy jednocześnie pełnią funkcję zarządu agencji marketingowej zderzyli się z typową trudnością szybko rozwijających się firm, czyli brakiem…

Możliwość komentowania Jak zmieniliśmy koordynatorów pewnej firmy w menedżerów? została wyłączona

Co robić gdy w Twoim zespole nie ma współpracy?

Zgrany i współpracujący zespół to marzenie wielu menedżerów, ale także pracowników. Zgrane zespoły częściej i szybciej odnoszą sukcesy, ich członkowie są bardziej zmotywowani i dają z siebie 100%. Jednak stan…

Możliwość komentowania Co robić gdy w Twoim zespole nie ma współpracy? została wyłączona

Komunikacja wewnętrzna a narzędzia do zarządzania zadaniami

Dobra komunikacja wewnętrzna w firmie to niewątpliwie jeden z kluczy do sukcesu. W jego osiągnięciu pomagają programy do zarządzania projektami. Ten artykuł powstał z myślą o menedżerach i właścicielach mniejszych…

Możliwość komentowania Komunikacja wewnętrzna a narzędzia do zarządzania zadaniami została wyłączona

Dwa kroki, które zwiększą efektywność menedżera

Jeśli jesteś menedżerem to na co dzień dostajesz tysiące złożonych informacji, analizujesz setki spraw, podejmujesz dziesiątki decyzji. Na tym nie koniec – masz na głowie cele do zrealizowania, projekty, zadania,…

Możliwość komentowania Dwa kroki, które zwiększą efektywność menedżera została wyłączona

Małe i średnie przedsiębiorstwa – jak rozwiązywać ich problemy?

Problemy zarządcze to codzienność wielu właścicieli firmy. Jeśli dotyczą również Ciebie i zastanawiasz się, jak sobie z nimi radzić, odpowiedź znajdziesz w tym artykule. Przeczytaj i dowiedz się, od czego…

Możliwość komentowania Małe i średnie przedsiębiorstwa – jak rozwiązywać ich problemy? została wyłączona

Co zrobić, żeby feedback pomagał?

Wiele osób, niezależnie od stanowiska, na myśl o konieczności udzielenia lub przyjęcia krytycznego feedbacku dostaje dreszczy. I nic dziwnego. Lata edukacji nauczyły nas tego, że błędy są czymś karygodnym i…

Możliwość komentowania Co zrobić, żeby feedback pomagał? została wyłączona

Jak dzięki wdrożeniu kierownika produkcji zapewniliśmy święty spokój właścicielowi spółki produkcyjnej?

Klient: firma produkcyjna z branży oświetleniowej, projektująca ekskluzywne lampy na zlecenie inwestorów do wysokobudżetowych projektów nieruchomości. Czego potrzebował klient? Głównym problemem z jakim borykał się nasz klient polegał na tym,…

Możliwość komentowania Jak dzięki wdrożeniu kierownika produkcji zapewniliśmy święty spokój właścicielowi spółki produkcyjnej? została wyłączona

Jak usprawnić komunikację wewnętrzną w małej firmie?

Projekty, zadania, wymiana informacji z nimi związanych oraz kilku/kilkunastoosobowy zespół ludzi pracujący nad ich realizacją. To rzeczywistość wielu przedsiębiorstw. Aby działały sprawnie, niezbędna jest dobra komunikacja wewnętrzna w firmie. Jeśli…

Możliwość komentowania Jak usprawnić komunikację wewnętrzną w małej firmie? została wyłączona

Jak narzędzie do zarządzania zadaniami pomogło lepiej zorganizować się małej firmie produkcyjnej

Klient: małe przedsiębiorstwo, zatrudniające około 20 osób, działająca w branży chemicznej. Produkcja w firmie odbywa się w systemie zmianowym (3 zmiany). Czego potrzebował klient? Jeden z problemów z jakim klient…

Możliwość komentowania Jak narzędzie do zarządzania zadaniami pomogło lepiej zorganizować się małej firmie produkcyjnej została wyłączona

Komunikacja wewnętrzna w zespołach rozproszonych

Prowadzisz małą lub średnią firmę, a Twoi pracownicy pracują w różnych godzinach, lokalizacjach lub online? Zastanawiasz się, jak dobrze zarządzać zespołem oraz usprawnić lub zorganizować komunikację wewnętrzną, by Twój team…

Możliwość komentowania Komunikacja wewnętrzna w zespołach rozproszonych została wyłączona

Po co prowadzić rozmowy roczne z pracownikami?

W wielu firmach zwyczajem jest prowadzenie rozmów rocznych z pracownikami. Zwykle są to rozmowy podsumowujące dwanaście miesięcy pracy. Jeśli w Twojej firmie jeszcze ich nie ma i chcesz to zmienić…

Możliwość komentowania Po co prowadzić rozmowy roczne z pracownikami? została wyłączona

Co robić, gdy pracownik popełnia błędy?

(De)motywująca moc porażki. Jak na motywację pracownika wpływa doświadczenie porażki, czyli co zrobić, aby porażka nie demotywowała? Porażka to naturalne zdarzenie, które przytrafia się każdemu. Utrata klienta, pomyłka w przekazaniu…

Możliwość komentowania Co robić, gdy pracownik popełnia błędy? została wyłączona