Jak sobie radzić z emocjami w pracy?

Jak sobie radzić z emocjami w pracy?

Emocje towarzyszą nam w pracy podobnie jak w codziennym życiu. Okazywanie ich postrzegamy często jako naszą słabość, na którą nie ma miejsca w świecie biznesu.

Zachęcamy do wysłuchania prelekcji, podczas której prowadzący podejmie próbę odpowiedzi na pytanie, które słyszy od swoich klientów: „Czy okazywanie uczuć w pracy nie jest przypadkiem oznaką braku profesjonalizmu?”  Bruno Żółtowski zdradzi, w jaki sposób zachęca i uczy managerów do wykorzystywania emocji w pracy i traktowania ich jako narzędzia w codziennym kontakcie z ich zespołami.

Podczas wykładu dla Uniwersytetu SWPS realizowanego w ramach Strefy Zarządzania psycholog Bruno Żółtowski porusza kwestie emocjonalności menedżerów.  Zapraszamy do słuchania!

Bruno Żółtowski

Doradza menedżerom i wspiera zarządy firm w budowaniu strategii HRM (Human Resources Management). Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji. Specjalizuje się w usprawnianiu pracy zespołów oraz szkoleniu menedżerów z zarządzania zadaniami i efektywności osobistej.
Wykorzystuje doświadczenia zawodowe zdobyte w pracy trenera, menedżera i przedsiębiorcy, co pomaga mu syntetyzować wiedzę i skuteczniej rozwiązywać problemy Klientów. W 2005 roku założył firmę SILLEO, gdzie obecnie pełni rolę prezesa Zarządu spółki.
Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.
Uwielbia włóczęgę po świecie z plecakiem na plecach i dobrego bluesa.